Психолого-педагогічний аналіз комунікативної діяльності педагога
У статті комунікативна діяльність розглядається як структурно-функціональний компонент педагогічної діяльності вчителя, аналізується взаємозв’язок педагогічної й комунікативної задач, розкриваються особливості процесу вирішення комунікативно-педагогічної задачі....
Збережено в:
Видавець: | Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Світогляд - Філософія - Релігія |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39534 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Психолого-педагогічний аналіз комунікативної діяльності педагога / С. Ніколаєнко // Світогляд - Філософія - Релігія: Зб. наук. пр. — Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2011. — № 2(2). — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті комунікативна діяльність розглядається як структурно-функціональний компонент педагогічної діяльності вчителя, аналізується взаємозв’язок педагогічної й комунікативної задач, розкриваються особливості процесу вирішення комунікативно-педагогічної задачі. |
---|