Концептуальний підхід до інтеграції науки, вищої освіти і виробництва

Узагальнено погляди вчених на можливі варіанти і сценарії інтеграції науки, освіти і виробництва. Обґрунтовано концептуальний підхід до взаємодії наукових організацій, вищих навчальних закладів і виробництва на основі взаємовигідного конструктивного партнерства. Взаємозв’язок партнерів по інтеграції...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Землянкін, А.І., Підоричева, І.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39617
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Концептуальний підхід до інтеграції науки, вищої освіти і виробництва / А.І. Землянкін, І.Ю. Підоричева // Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2009. — С. 87-100. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Узагальнено погляди вчених на можливі варіанти і сценарії інтеграції науки, освіти і виробництва. Обґрунтовано концептуальний підхід до взаємодії наукових організацій, вищих навчальних закладів і виробництва на основі взаємовигідного конструктивного партнерства. Взаємозв’язок партнерів по інтеграції запропоновано втілювати у формі програмно-проектного науково-освітньо-виробничого комплексу на договірних засадах.