Концептуальний підхід до інтеграції науки, вищої освіти і виробництва
Узагальнено погляди вчених на можливі варіанти і сценарії інтеграції науки, освіти і виробництва. Обґрунтовано концептуальний підхід до взаємодії наукових організацій, вищих навчальних закладів і виробництва на основі взаємовигідного конструктивного партнерства. Взаємозв’язок партнерів по інтеграції...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2009
|
Назва видання: | Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39617 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальний підхід до інтеграції науки, вищої освіти і виробництва / А.І. Землянкін, І.Ю. Підоричева // Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2009. — С. 87-100. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Узагальнено погляди вчених на можливі варіанти і сценарії інтеграції науки, освіти і виробництва. Обґрунтовано концептуальний підхід до взаємодії наукових організацій, вищих навчальних закладів і виробництва на основі взаємовигідного конструктивного партнерства. Взаємозв’язок партнерів по інтеграції запропоновано втілювати у формі програмно-проектного науково-освітньо-виробничого комплексу на договірних засадах. |
---|