Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин
Розглянуто основні передумови розвитку підприємництва в організації, виходячи з підвищення ваги внутрішньофірмових взаємовідносин, які забезпечують успіх ринково орієнтованої організації; систематизовано ініціативні дії учасників, а також проаналізовано їх зміст....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | Богдан, О.І., Козлов, Є.Є., Гаращук, О.В., Яценко, Н.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Назва видання: | Управління економікою: теорія та практика |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39781 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин / О.І. Богдан, Є.Є. Козлов, О.В. Гаращук, Н.М. Яценко // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2010. — С. 201-210. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин
за авторством: Богдан, О.І., та інші
Опубліковано: (2010) -
Формування системи контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства зі споживачами вугільної продукції
за авторством: Трушкіна, Н.В.
Опубліковано: (2017) -
Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
за авторством: Ковпак, Е.О.
Опубліковано: (2009) -
Регулювання взаємовідносин підприємства з контрагентами
за авторством: Дейч, М.Є.
Опубліковано: (2009) -
Моделювання системи цінового управління в межах концепції міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
за авторством: Ільєнко, О.В.
Опубліковано: (2012)