2025-02-23T22:16:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-39781%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T22:16:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-39781%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T22:16:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T22:16:20-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин
Розглянуто основні передумови розвитку підприємництва в організації, виходячи з підвищення ваги внутрішньофірмових взаємовідносин, які забезпечують успіх ринково орієнтованої організації; систематизовано ініціативні дії учасників, а також проаналізовано їх зміст....
Saved in:
Main Authors: | Богдан, О.І., Козлов, Є.Є., Гаращук, О.В., Яценко, Н.М. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Series: | Управління економікою: теорія та практика |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39781 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
2025-02-23T22:16:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-39781%22&qt=morelikethis
2025-02-23T22:16:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-39781%22&qt=morelikethis
2025-02-23T22:16:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T22:16:20-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Similar Items
-
Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин
by: Богдан, О.І., et al.
Published: (2010) -
Формування системи контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства зі споживачами вугільної продукції
by: Трушкіна, Н.В.
Published: (2017) -
Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами
by: Ковпак, Е.О.
Published: (2009) -
Регулювання взаємовідносин підприємства з контрагентами
by: Дейч, М.Є.
Published: (2009) -
Моделювання системи цінового управління в межах концепції міжнародної маркетингової підприємницької безпеки
by: Ільєнко, О.В.
Published: (2012)