Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин

Розглянуто основні передумови розвитку підприємництва в організації, виходячи з підвищення ваги внутрішньофірмових взаємовідносин, які забезпечують успіх ринково орієнтованої організації; систематизовано ініціативні дії учасників, а також проаналізовано їх зміст....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2010
Автори: Богдан, О.І., Козлов, Є.Є., Гаращук, О.В., Яценко, Н.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Назва видання:Управління економікою: теорія та практика
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/39781
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формування підприємницької системи внутрішньофірмових взаємовідносин / О.І. Богдан, Є.Є. Козлов, О.В. Гаращук, Н.М. Яценко // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2010. — С. 201-210. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси