Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський)
Статтю присвячено розгляду поетичних систем Б. І. Антонича, В. Свідзинського та І. Анненського крізь призму теорії синергетики. До уваги беруться, зокрема, такі аспекти, як явище синтезу мистецтв, синестезійна ейдологія, метамистецький дискурс, позавербальна сфера як предмет поетичної ейдології та о...
Збережено в:
Видавець: | Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
2011
|
Назва видання: | Парадигма |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/40470 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) / М. Барабаш // Парадигма: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип'якевича НАН України, 2011. — Вип. 6. — С. 111-120. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Статтю присвячено розгляду поетичних систем Б. І. Антонича, В. Свідзинського та І. Анненського крізь призму теорії синергетики. До уваги беруться, зокрема, такі аспекти, як явище синтезу мистецтв, синестезійна ейдологія, метамистецький дискурс, позавербальна сфера як предмет поетичної ейдології та окремі питання рецепції текстів, передусім питання виникнення т. зв. рецептивного парадоксу. |
---|