Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський)
Статтю присвячено розгляду поетичних систем Б. І. Антонича, В. Свідзинського та І. Анненського крізь призму теорії синергетики. До уваги беруться, зокрема, такі аспекти, як явище синтезу мистецтв, синестезійна ейдологія, метамистецький дискурс, позавербальна сфера як предмет поетичної ейдології та о...
Збережено в:
Видавець: | Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
2011
|
Назва видання: | Парадигма |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/40470 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) / М. Барабаш // Парадигма: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип'якевича НАН України, 2011. — Вип. 6. — С. 111-120. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-40470 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-404702013-02-13T03:44:37Z Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) Барабаш, М. Філософські й естетичні джерела українського модернізму Статтю присвячено розгляду поетичних систем Б. І. Антонича, В. Свідзинського та І. Анненського крізь призму теорії синергетики. До уваги беруться, зокрема, такі аспекти, як явище синтезу мистецтв, синестезійна ейдологія, метамистецький дискурс, позавербальна сфера як предмет поетичної ейдології та окремі питання рецепції текстів, передусім питання виникнення т. зв. рецептивного парадоксу. В статье рассматриваются поэтические системы украинских поэтов Б. И. Антоныча, В. Свидзинского и русского поэта И. Анненского сквозь теорию синергетики. В частности уделено внимание таким аспектам, как явление синтеза искусств, синестезийная эйдология, дискурс метаискусства, вневербальная сфера как предмет поэтической эйдологии, и отдельным вопросам рецепции текстов, в первую очередь вопросам возникновения т. н. рецептивного парадокса. The paper considers poetic systems of B. I. Antonych, V. Svidzyns’ky and I. Annens’kyi through the prism of the theory of synergetics. The attention is paid to such aspects as phenomenon of the synthesis of arts, the problem of synesthesia eidology, metaartistic discourse, extraverbal sphere as a subject of poetic eidology and some questions about appearance of so-called receptive paradox. 2011 Article Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) / М. Барабаш // Парадигма: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип'якевича НАН України, 2011. — Вип. 6. — С. 111-120. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. XXXX-0114 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/40470 uk Парадигма Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Філософські й естетичні джерела українського модернізму Філософські й естетичні джерела українського модернізму |
spellingShingle |
Філософські й естетичні джерела українського модернізму Філософські й естетичні джерела українського модернізму Барабаш, М. Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) Парадигма |
description |
Статтю присвячено розгляду поетичних систем Б. І. Антонича, В. Свідзинського та І. Анненського крізь призму теорії синергетики. До уваги беруться, зокрема, такі аспекти, як явище синтезу мистецтв, синестезійна ейдологія, метамистецький дискурс, позавербальна сфера як предмет поетичної ейдології та окремі питання рецепції текстів, передусім питання виникнення т. зв. рецептивного парадоксу. |
format |
Article |
author |
Барабаш, М. |
author_facet |
Барабаш, М. |
author_sort |
Барабаш, М. |
title |
Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) |
title_short |
Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) |
title_full |
Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) |
title_fullStr |
Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) |
title_full_unstemmed |
Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) |
title_sort |
синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч хх ст. (б.-і. антонич, в. свідзинський, і. анненський) |
publisher |
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Філософські й естетичні джерела українського модернізму |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/40470 |
citation_txt |
Синергетична концепція творчості у поетів перших десятиріч ХХ ст. (Б.-І. Антонич, В. Свідзинський, і. Анненський) / М. Барабаш // Парадигма: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип'якевича НАН України, 2011. — Вип. 6. — С. 111-120. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Парадигма |
work_keys_str_mv |
AT barabašm sinergetičnakoncepcíâtvorčostíupoetívperšihdesâtiríčhhstbíantoničvsvídzinsʹkijíannensʹkij |
first_indexed |
2023-10-18T17:52:20Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:52:20Z |
_version_ |
1796142708261126144 |