Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге

Обґрунтовано різницю між теорією та практикою в рамках ринкових мереж промислового маркетингу. Визначено складну природу взаємодії та взаємовідносин в умовах мереж промислового ринку. Ключові слова: промисловий маркетинг, мережні підходи, відносини, методичні аспекти. ----------...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2009
Автор: Маковецкий, С.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/4331
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Методические аспекты рыночных сетей: проблемы сетевых подходов взаимодействия в промышленном маркетинге / С.А. Маковецкий // Економіка пром-сті. — 2009. — № 2. — С. 106-112. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси