Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)

У статті виявлено чітку позицію її автора щодо суперечливих поглядів, висловлених Г. Хоткевичем у його праці «Бандура та її репертуар» [ Хоткевич Г. Бандура та її репертуар. – Торонто; Х., 2009. – 270 с. (Серія «музична спадщина Гната Хоткевича». – Вип. 3)]. Зіставлення нерідко взаємовиключних думок...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
Дата:2010
Автор: Хай, М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 2010
Назва видання:Студії мистецтвознавчі
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43516
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар») / М. Хай // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 3(31). — С. 125-130. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-43516
record_format dspace
spelling irk-123456789-435162013-04-30T03:05:13Z Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар») Хай, М. Позиція У статті виявлено чітку позицію її автора щодо суперечливих поглядів, висловлених Г. Хоткевичем у його праці «Бандура та її репертуар» [ Хоткевич Г. Бандура та її репертуар. – Торонто; Х., 2009. – 270 с. (Серія «музична спадщина Гната Хоткевича». – Вип. 3)]. Зіставлення нерідко взаємовиключних думок і тез приводить до висновку про поділ сучасного кобзарського середовища на достатньо автономні «фольклорну» й «академічну» сфери і потребує розмежування критеріїв їхнього оцінювання. В статье заявлена чёткая позиция автора относительно противоречивых взглядов, высказанных Г. Хоткевичем в работе «Бандура и ее репертуар». Сопоставление нередко взаимоисключающих суждений и тезисов приводит к выводу о разделении современной кобзарской среды на достаточно автономные «фольклорную» и «академическую» сферы и о необходимости разграничения критериев их оценки. There is a manifestation of the author’s clear position concerning the contradictory opinions of H. Khotkevych in his work “Bandura and its repertoire”. With a comparison of frequently opposite thoughts and theses the author arrives at a conclusion about the division of the modern Kobza-player’s environment on the sufficiently autonomous “folkloric” and “ac 2010 Article Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар») / М. Хай // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 3(31). — С. 125-130. — укр. 1728–6875 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43516 787(049.32) uk Студії мистецтвознавчі Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Позиція
Позиція
spellingShingle Позиція
Позиція
Хай, М.
Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)
Студії мистецтвознавчі
description У статті виявлено чітку позицію її автора щодо суперечливих поглядів, висловлених Г. Хоткевичем у його праці «Бандура та її репертуар» [ Хоткевич Г. Бандура та її репертуар. – Торонто; Х., 2009. – 270 с. (Серія «музична спадщина Гната Хоткевича». – Вип. 3)]. Зіставлення нерідко взаємовиключних думок і тез приводить до висновку про поділ сучасного кобзарського середовища на достатньо автономні «фольклорну» й «академічну» сфери і потребує розмежування критеріїв їхнього оцінювання.
format Article
author Хай, М.
author_facet Хай, М.
author_sort Хай, М.
title Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)
title_short Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)
title_full Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)
title_fullStr Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)
title_full_unstemmed Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар»)
title_sort бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці гната хоткевича «бандура та її репертуар»)
publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
publishDate 2010
topic_facet Позиція
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43516
citation_txt Бандура: від атрибута традиції до деривата і «мистецтва» (рецензія-роздум із приводу виходу у світ праці Гната Хоткевича «Бандура та її репертуар») / М. Хай // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 3(31). — С. 125-130. — укр.
series Студії мистецтвознавчі
work_keys_str_mv AT hajm banduravídatributatradicíídoderivataímistectvarecenzíârozdumízprivoduvihoduusvítpracígnatahotkevičabandurataíírepertuar
first_indexed 2023-10-18T17:58:31Z
last_indexed 2023-10-18T17:58:31Z
_version_ 1796142986552147968