“Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років

During the last third of the past century a considerable place in the scientific and popular scientific literatures was occupied with the labours devoted to the development of the different kinds of amateur performances, specifically to the instrumental execution. These works that were aimed at popu...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Дрозда, П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 2008
Назва видання:Студії мистецтвознавчі
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43578
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:“Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років / П. Дрозда // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2008. — № 4(24). — С. 27-34. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-43578
record_format dspace
spelling irk-123456789-435782013-05-02T03:05:22Z “Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років Дрозда, П. Історія During the last third of the past century a considerable place in the scientific and popular scientific literatures was occupied with the labours devoted to the development of the different kinds of amateur performances, specifically to the instrumental execution. These works that were aimed at popularization of the mass art conception as the organized variety of artistic activity of the broad masses within the framework of unique united Soviet socio-cultural space however enable to a great extent to learn the peculiarities of adaptive processes within the limits of musical, in particular folk-lore, cultures in the separate loci and regions with their originality and distinction. Therefore elucidation of one of the most popular varieties of the Ukrainian ensemble execution, particularly on Western Ukraine, is the purpose of the proposed investigation. 2008 Article “Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років / П. Дрозда // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2008. — № 4(24). — С. 27-34. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. 1728–6875 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43578 uk Студії мистецтвознавчі Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Історія
Історія
spellingShingle Історія
Історія
Дрозда, П.
“Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років
Студії мистецтвознавчі
description During the last third of the past century a considerable place in the scientific and popular scientific literatures was occupied with the labours devoted to the development of the different kinds of amateur performances, specifically to the instrumental execution. These works that were aimed at popularization of the mass art conception as the organized variety of artistic activity of the broad masses within the framework of unique united Soviet socio-cultural space however enable to a great extent to learn the peculiarities of adaptive processes within the limits of musical, in particular folk-lore, cultures in the separate loci and regions with their originality and distinction. Therefore elucidation of one of the most popular varieties of the Ukrainian ensemble execution, particularly on Western Ukraine, is the purpose of the proposed investigation.
format Article
author Дрозда, П.
author_facet Дрозда, П.
author_sort Дрозда, П.
title “Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років
title_short “Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років
title_full “Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років
title_fullStr “Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років
title_full_unstemmed “Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років
title_sort “троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства західної україни 1940–1980-х років
publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
publishDate 2008
topic_facet Історія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43578
citation_txt “Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років / П. Дрозда // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2008. — № 4(24). — С. 27-34. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.
series Студії мистецтвознавчі
work_keys_str_mv AT drozdap troístamuzikaâkríznovidavtentičnogotasamodíâlʹnogonarodnoínstrumentalʹnogovikonavstvazahídnoíukraíni19401980hrokív
first_indexed 2023-10-18T17:58:39Z
last_indexed 2023-10-18T17:58:39Z
_version_ 1796142992570974208