Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту

Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у неста...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Крутько, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2012
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 209-216. — Бібліогр.: 12 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-43710
record_format dspace
spelling irk-123456789-437102013-05-15T03:07:05Z Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту Крутько, Т.В. Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у нестандартному варіюванні форми чи змісту мовних засобів. Статья посвящена исследованию приемов языковой игры в текстах баннерной рекламы. Доказано, что разноуровневые языковые и стилистические средства (каламбуры разых типов, телескопизмы, окказионализмы, прецедентные высказывания и др.) являются основой для возникновения языковой игры. Языковая игра возникает вследствие нестандартного варьирования формы или содержания языковых средств. The article is devoted to the analysis of means making up the language play in banner ads. It is proved that language play is provided by the whole arsenal of linguistic and stylistic means (various puns, blends, innovations, precedent expressions etc.) on all text levels. Language play results mainly from the unconventional variation of form or content of language means. 2012 Article Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 209-216. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710 811.111(2'42:659–1) uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у нестандартному варіюванні форми чи змісту мовних засобів.
format Article
author Крутько, Т.В.
spellingShingle Крутько, Т.В.
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Крутько, Т.В.
author_sort Крутько, Т.В.
title Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
title_short Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
title_full Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
title_fullStr Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
title_full_unstemmed Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
title_sort мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2012
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710
citation_txt Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 209-216. — Бібліогр.: 12 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT krutʹkotv movnagraâksposíbdosâgnennâpragmatičnogoefektureklamnogotekctu
first_indexed 2023-10-18T17:59:01Z
last_indexed 2023-10-18T17:59:01Z
_version_ 1796143008585875456