Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у неста...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2012
|
Назва видання: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 209-216. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-43710 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-437102013-05-15T03:07:05Z Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту Крутько, Т.В. Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у нестандартному варіюванні форми чи змісту мовних засобів. Статья посвящена исследованию приемов языковой игры в текстах баннерной рекламы. Доказано, что разноуровневые языковые и стилистические средства (каламбуры разых типов, телескопизмы, окказионализмы, прецедентные высказывания и др.) являются основой для возникновения языковой игры. Языковая игра возникает вследствие нестандартного варьирования формы или содержания языковых средств. The article is devoted to the analysis of means making up the language play in banner ads. It is proved that language play is provided by the whole arsenal of linguistic and stylistic means (various puns, blends, innovations, precedent expressions etc.) on all text levels. Language play results mainly from the unconventional variation of form or content of language means. 2012 Article Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 209-216. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710 811.111(2'42:659–1) uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у нестандартному варіюванні форми чи змісту мовних засобів. |
format |
Article |
author |
Крутько, Т.В. |
spellingShingle |
Крутько, Т.В. Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
author_facet |
Крутько, Т.В. |
author_sort |
Крутько, Т.В. |
title |
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту |
title_short |
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту |
title_full |
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту |
title_fullStr |
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту |
title_full_unstemmed |
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту |
title_sort |
мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту |
publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
publishDate |
2012 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710 |
citation_txt |
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 209-216. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. |
series |
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
work_keys_str_mv |
AT krutʹkotv movnagraâksposíbdosâgnennâpragmatičnogoefektureklamnogotekctu |
first_indexed |
2023-10-18T17:59:01Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:59:01Z |
_version_ |
1796143008585875456 |