2025-02-24T01:05:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-43710%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T01:05:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-43710%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T01:05:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T01:05:03-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Мовна гра як спосіб досягнення прагматичного ефекту рекламного текcту
Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у неста...
Saved in:
Main Author: | Крутько, Т.В. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
2012
|
Series: | Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43710 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
2025-02-24T01:05:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-43710%22&qt=morelikethis
2025-02-24T01:05:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-43710%22&qt=morelikethis
2025-02-24T01:05:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T01:05:03-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Similar Items
-
Мовна гра як форма персвазії в суспільному дискурсі
by: Добжинська, Т.
Published: (2008) -
Мовна гра у системі лінгвістичних термінів
by: Космеда, Т.
Published: (2011) -
Система рекламного менеджмента
by: Лучанская, В.В.
Published: (2006) -
Психолінгвістичні особливості рекламного впливу
by: Кутуза, Н.В.
Published: (2006) -
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
by: Смирнова, Т.В.
Published: (2004)