Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу

У статті аналізується культурна специфіка американського науково-академічного дискурсу з погляду структури, семантики і прагматики його текстової репрезентації. Науково-академічний дискурс розглядається як особлива форма комунікативної взаємодії, що об'єднує спілкування у науковій і навчальній...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Дата:2012
Автор: Шпенюк, І.Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України 2012
Назва видання:Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43721
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 288-296. — Бібліогр.: 14 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-43721
record_format dspace
spelling irk-123456789-437212013-05-15T03:07:19Z Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу Шпенюк, І.Є. У статті аналізується культурна специфіка американського науково-академічного дискурсу з погляду структури, семантики і прагматики його текстової репрезентації. Науково-академічний дискурс розглядається як особлива форма комунікативної взаємодії, що об'єднує спілкування у науковій і навчальній сферах з метою передачі наукових знань та підготовки студентів до професійної діяльності. Культурно специфічними рисами американського дискурсу є: різноманіття комунікативних подій, використання фатичної бесіди, висловлення побажання з метою прощання, свобода у виборі звертань до співрозмовника, відкритість викладачів та залучення студентів до дискусії, вживання компліментів та похвали, висловлення ввічливої незгоди, відверте визнання викладачами необізнаності чи незнання відповіді на запитання. В статье анализируется культурная специфика американського научно-академического дискурса с точки зрения структуры, семантики и прагматики его текстовой репрезентации. Научно-академический дискурс рассматривается как особенная форма коммуникативного взаимодействия, объединяющего общение в научной и учебной сфере с целью передачи научных знаний и подготовки студентов к профессиональной деятельности. Культурно специфическими особенностями американського дискурса являются: разнообразие коммуникативных событий, использование фатической беседы, выражение пожелания с целью прощания, свобода при выборе обращения к собеседнику, открытость преподавателей и привлечение студентов к дискуссии, использование комплиментов и похвалы, выражение вежливого несогласия, открытое признание преподавателями неосведомленности или незнания ответа на вопрос. The paper analyses cultural specificity of the American academic discourse from the viewpoint of structure, semantics and pragmatics of its text representation. The academic discourse is considered as a special form of communicative interaction combining communication in scientific and academic spheres with the aim of sharing scientific knowledge as well as preparing students for professional activity. Cultural features of the American discourse are: variety of communicative events, usage of small talk, expression of wishes with the purpose of farewell, freedom of choice of addressing the interlocutor, instructors' openness and drawing students to discussion, using compliments and praise, instructors' frank confession of lack of knowledge or ignorance of the answer to a question. 2012 Article Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 288-296. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. ХХХХ-0006 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43721 811.111 +81'42 uk Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті аналізується культурна специфіка американського науково-академічного дискурсу з погляду структури, семантики і прагматики його текстової репрезентації. Науково-академічний дискурс розглядається як особлива форма комунікативної взаємодії, що об'єднує спілкування у науковій і навчальній сферах з метою передачі наукових знань та підготовки студентів до професійної діяльності. Культурно специфічними рисами американського дискурсу є: різноманіття комунікативних подій, використання фатичної бесіди, висловлення побажання з метою прощання, свобода у виборі звертань до співрозмовника, відкритість викладачів та залучення студентів до дискусії, вживання компліментів та похвали, висловлення ввічливої незгоди, відверте визнання викладачами необізнаності чи незнання відповіді на запитання.
format Article
author Шпенюк, І.Є.
spellingShingle Шпенюк, І.Є.
Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу
Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
author_facet Шпенюк, І.Є.
author_sort Шпенюк, І.Є.
title Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу
title_short Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу
title_full Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу
title_fullStr Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу
title_full_unstemmed Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу
title_sort лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу
publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
publishDate 2012
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/43721
citation_txt Лінгвокультурні особливості американського науково-академічного дискурсу / І.Є. Шпенюк // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 288-296. — Бібліогр.: 14 назв. — укp.
series Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи
work_keys_str_mv AT špenûkíê língvokulʹturníosoblivostíamerikansʹkogonaukovoakademíčnogodiskursu
first_indexed 2023-10-18T17:59:03Z
last_indexed 2023-10-18T17:59:03Z
_version_ 1796143009755037696