Вчення про богопізнання в інтелектуальному інтуїтивізмі Г.Флоровського
В статті Г.Христокіна «Вчення про богопізнання в інтелектуальному інтуїтивізмі Г. Флоровського» досліджується теорія богопізнання представника неопатристичного об’єктивного ідеалізму Г. Флоровського. Аналізується його вчення про об’єкт, суб’єкт та процес богопізнання. З’ясовуються, що православний б...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Відділення релігієзнавства Інституту філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44049 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вчення про богопізнання в інтелектуальному інтуїтивізмі Г.Флоровського / Г.В. Христокін // Українське релігієзнавство. — 2010. — № 54. — Бібліогр.: 51 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | В статті Г.Христокіна «Вчення про богопізнання в інтелектуальному інтуїтивізмі Г. Флоровського» досліджується теорія богопізнання представника неопатристичного об’єктивного ідеалізму Г. Флоровського. Аналізується його вчення про об’єкт, суб’єкт та процес богопізнання. З’ясовуються, що православний богослов використовує методологію інтелектуального інтуїтивізму. Для Флоровського об’єктом богопізнання виступає Бог, що діє в історії, Бог одкровення, а суб’єктом - людський розум, що інтуїтивно сприймає факти з‘яви Бога. Встановлюється, що на погляди православного богослова вплинули неокантіанська методологія “наук про дух” та феноменологія раннього Е. Гуссерля.
Ключові слова: неопатристика, вчення про богопізнання, теогносія, неопатристичний інтелектуальний інтуїтивізм. |
---|