2025-02-23T08:40:34-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-4417%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T08:40:34-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-4417%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T08:40:34-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T08:40:34-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Конфліктна задача взаємодії двох гравців у відкритому інформаційному середовищі

При розробці систем керування мережами нерідко зустрічається ситуація, коли виникає необхідність урахування наслідків зловмисних дій, спрямованих на перешкоджання роботи. В цьому випадку методи побудови керування на основі потокових моделей (fluid models) та дискретних моделей випадкових блукань (co...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ігнатенко, О.П.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут програмних систем НАН України 2009
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/4417
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:При розробці систем керування мережами нерідко зустрічається ситуація, коли виникає необхідність урахування наслідків зловмисних дій, спрямованих на перешкоджання роботи. В цьому випадку методи побудови керування на основі потокових моделей (fluid models) та дискретних моделей випадкових блукань (controlled random walk models), які зазвичай використовуються, потребують певних змін. В роботі розглядається узагальнення звичайної моделі роботи окремого серверу (single server queue), яке дозволяє описати атакуючі дії та поведінку системи захисту. Проводиться формальна постановка і аналіз отриманої диференціальної гри. Знайдені умови при яких гра може бути закінчена за скінчений час.-----------------------