2025-02-23T13:24:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-44355%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:24:19-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-44355%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:24:20-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T13:24:20-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите
Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглядається залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: марковського і двохфазного ерлангівського. Побудовано аналітичну модель СМО типу M/...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Russian |
Published: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2009
|
Series: | Кибернетика и системный анализ |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44355 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|