2025-02-23T13:41:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-44355%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:41:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-44355%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T13:41:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T13:41:05-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Зависимость показателей функционирования call-центра от распределения времени пребывания вызовов на орбите

Наведено опис процесу функціонування call-центру як системи масового обслуговування (СМО) з поверненнями. Розглядається залежність показників функціонування call-центру від розподілу часу перебування на циклі орбіти: марковського і двохфазного ерлангівського. Побудовано аналітичну модель СМО типу M/...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Пустовая, С.В.
Format: Article
Language:Russian
Published: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2009
Series:Кибернетика и системный анализ
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44355
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Similar Items

2025-02-23T13:41:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-44355%22&qt=morelikethis
2025-02-23T13:41:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-44355%22&qt=morelikethis
2025-02-23T13:41:05-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T13:41:05-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response