Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки

Розроблено методологію визначення стратегії управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки на основі використання економіко-математичної моделі Леонтьева «витрати – випуск», яка дає змогу оцінити зростання ВВП країни залежно від темпів зростання кількості суб’єктів...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Порохня, В.М., Пивоваров, М.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2012
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44754
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки / В.М. Порохня, М.Г. Пивоваров // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 130-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-44754
record_format dspace
spelling irk-123456789-447542013-06-04T03:14:09Z Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки Порохня, В.М. Пивоваров, М.Г. Наукові статті Розроблено методологію визначення стратегії управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки на основі використання економіко-математичної моделі Леонтьева «витрати – випуск», яка дає змогу оцінити зростання ВВП країни залежно від темпів зростання кількості суб’єктів малого підприємництва, збільшення обсягу виробництва продукції (послуг) та поліпшення макроекономічних показників. Разработана методология определения стратегии управления развития малого предпринимательства как составляющей национальной экономики на основе использования экономико-математической модели Леонтьева «затраты — выпуск», которая позволяет дать оценку роста ВВП страны в зависимости от темпов роста количества субъектов малого предпринимательства, увеличения объема производства продукции (услуг) и улучшение макроэкономических показателей. A methodology for determining management strategies for small businesses as part of the national economy through the use of economic-mathematical model of W. Leontief ‘expenses-issue, which allows to estimate the growth of GDP, depending on the growth of small businesses, increase production products (services) and improving macroeconomic indicators. 2012 Article Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки / В.М. Порохня, М.Г. Пивоваров // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 130-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44754 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Порохня, В.М.
Пивоваров, М.Г.
Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки
Вісник економічної науки України
description Розроблено методологію визначення стратегії управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки на основі використання економіко-математичної моделі Леонтьева «витрати – випуск», яка дає змогу оцінити зростання ВВП країни залежно від темпів зростання кількості суб’єктів малого підприємництва, збільшення обсягу виробництва продукції (послуг) та поліпшення макроекономічних показників.
format Article
author Порохня, В.М.
Пивоваров, М.Г.
author_facet Порохня, В.М.
Пивоваров, М.Г.
author_sort Порохня, В.М.
title Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки
title_short Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки
title_full Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки
title_fullStr Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки
title_full_unstemmed Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки
title_sort стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2012
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44754
citation_txt Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки / В.М. Порохня, М.Г. Пивоваров // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 130-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT porohnâvm strategíčneupravlínnârozvitkumalogopídpriêmnictvaâkskladovoínacíonalʹnoíekonomíki
AT pivovarovmg strategíčneupravlínnârozvitkumalogopídpriêmnictvaâkskladovoínacíonalʹnoíekonomíki
first_indexed 2023-10-18T18:01:06Z
last_indexed 2023-10-18T18:01:06Z
_version_ 1796143100558573568