Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки
Розроблено методологію визначення стратегії управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки на основі використання економіко-математичної моделі Леонтьева «витрати – випуск», яка дає змогу оцінити зростання ВВП країни залежно від темпів зростання кількості суб’єктів...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2012
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44754 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки / В.М. Порохня, М.Г. Пивоваров // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 130-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-44754 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-447542013-06-04T03:14:09Z Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки Порохня, В.М. Пивоваров, М.Г. Наукові статті Розроблено методологію визначення стратегії управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки на основі використання економіко-математичної моделі Леонтьева «витрати – випуск», яка дає змогу оцінити зростання ВВП країни залежно від темпів зростання кількості суб’єктів малого підприємництва, збільшення обсягу виробництва продукції (послуг) та поліпшення макроекономічних показників. Разработана методология определения стратегии управления развития малого предпринимательства как составляющей национальной экономики на основе использования экономико-математической модели Леонтьева «затраты — выпуск», которая позволяет дать оценку роста ВВП страны в зависимости от темпов роста количества субъектов малого предпринимательства, увеличения объема производства продукции (услуг) и улучшение макроэкономических показателей. A methodology for determining management strategies for small businesses as part of the national economy through the use of economic-mathematical model of W. Leontief ‘expenses-issue, which allows to estimate the growth of GDP, depending on the growth of small businesses, increase production products (services) and improving macroeconomic indicators. 2012 Article Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки / В.М. Порохня, М.Г. Пивоваров // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 130-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44754 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Порохня, В.М. Пивоваров, М.Г. Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки Вісник економічної науки України |
description |
Розроблено методологію визначення стратегії управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки на основі використання економіко-математичної моделі Леонтьева «витрати – випуск»,
яка дає змогу оцінити зростання ВВП країни залежно від
темпів зростання кількості суб’єктів малого підприємництва, збільшення обсягу виробництва продукції (послуг)
та поліпшення макроекономічних показників. |
format |
Article |
author |
Порохня, В.М. Пивоваров, М.Г. |
author_facet |
Порохня, В.М. Пивоваров, М.Г. |
author_sort |
Порохня, В.М. |
title |
Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки |
title_short |
Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки |
title_full |
Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки |
title_fullStr |
Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки |
title_full_unstemmed |
Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки |
title_sort |
стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/44754 |
citation_txt |
Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки / В.М. Порохня, М.Г. Пивоваров // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 130-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT porohnâvm strategíčneupravlínnârozvitkumalogopídpriêmnictvaâkskladovoínacíonalʹnoíekonomíki AT pivovarovmg strategíčneupravlínnârozvitkumalogopídpriêmnictvaâkskladovoínacíonalʹnoíekonomíki |
first_indexed |
2023-10-18T18:01:06Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:01:06Z |
_version_ |
1796143100558573568 |