Исследование процессов самоорганизации в образовательных системах на основе метода синергетического моделирования

Досліджено математичну модель складної освітньої макросистеми, побудованої на основі системного синергетичного методу. Розв’язано задачу збереження гарантованого рівня знань. Доведено існування у фазовому просторі атрактора з деякими метричними і топологічними властивостями. У випадку багатозначної...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Ясинский, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2010
Назва видання:Кибернетика и системный анализ
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45153
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Исследование процессов самоорганизации в образовательных системах на основе метода синергетического моделирования / В.В. Ясинский // Кибернетика и системный анализ. — 2010. — № 2. — С. 161-174. — Бібліогр.: 26 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Досліджено математичну модель складної освітньої макросистеми, побудованої на основі системного синергетичного методу. Розв’язано задачу збереження гарантованого рівня знань. Доведено існування у фазовому просторі атрактора з деякими метричними і топологічними властивостями. У випадку багатозначної функції реакції системи розв’язано задачу наближеного оптимального синтезу.