Исследование процессов самоорганизации в образовательных системах на основе метода синергетического моделирования
Досліджено математичну модель складної освітньої макросистеми, побудованої на основі системного синергетичного методу. Розв’язано задачу збереження гарантованого рівня знань. Доведено існування у фазовому просторі атрактора з деякими метричними і топологічними властивостями. У випадку багатозначної...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2010
|
Назва видання: | Кибернетика и системный анализ |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45153 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Исследование процессов самоорганизации в образовательных системах на основе метода синергетического моделирования / В.В. Ясинский // Кибернетика и системный анализ. — 2010. — № 2. — С. 161-174. — Бібліогр.: 26 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Досліджено математичну модель складної освітньої макросистеми, побудованої на основі системного синергетичного методу. Розв’язано задачу збереження гарантованого рівня знань. Доведено існування у фазовому просторі атрактора з деякими метричними і топологічними властивостями. У випадку багатозначної функції реакції системи розв’язано задачу наближеного оптимального синтезу. |
---|