Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства

Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2010
Автор: Корінєв, В.Л
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2010
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45493
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси