Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
Розглянуто роль та місце цінової стратегії в ціновій політиці підприємства, проаналізовано цінову стратегію підприємства на прикладі МПП «МАШЕЛ». Визначено методичний підхід до обґрунтування та вибору цінової стратегії з урахуванням виробничих можливостей підприємства, його інноваційної концепції та...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіки промисловості НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Автор: | Корінєв, В.Л |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2010
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45493 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства / В.Л Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2010. — № 2 (18). — С. 53-57.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Урахування конкурентоспроможності продукції в процесі ціноутворення
за авторством: Корінєв, В. Л.
Опубліковано: (2008) -
Використання в ціноутворенні критеріїв оцінки інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств
за авторством: Корінєв, В.Л.
Опубліковано: (2009) -
Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
за авторством: Корінєв, В.Л.
Опубліковано: (2014) -
Антикризове управління - головна складова інноваційної діяльності та формування конкурентного потенціалу підприємства
за авторством: Пожуєва, Т.О.
Опубліковано: (2015) -
Ціноутворення на ринках електроенергії
за авторством: Костін, Ю.Д., та інші
Опубліковано: (2017)