Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)

У статті аналізується досвід громадського телерадіомовлення Сполучених Штатів Америки (PBS) та його фінансової підтримки Корпорацією громадського телерадіомовлення (CPB) за умов економічної кризи. Bизначаються форми його реагування на кризові економічні реалії США, виділяються інформаційна, мобіліза...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Зернецька, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2010
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45539
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США) / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 3-4. — С. 38-41. — Бібліогр.: 13 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті аналізується досвід громадського телерадіомовлення Сполучених Штатів Америки (PBS) та його фінансової підтримки Корпорацією громадського телерадіомовлення (CPB) за умов економічної кризи. Bизначаються форми його реагування на кризові економічні реалії США, виділяються інформаційна, мобілізаційна, соціалізуюча та просвітницька ролі, які властиві новим програмам, що виходять в ефір PBS, та його мультимедійного контенту онлайн. Показано необхідність упровадження подібних економічних антикризових стратегій в Україні.