Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)

У статті аналізується досвід громадського телерадіомовлення Сполучених Штатів Америки (PBS) та його фінансової підтримки Корпорацією громадського телерадіомовлення (CPB) за умов економічної кризи. Bизначаються форми його реагування на кризові економічні реалії США, виділяються інформаційна, мобіліза...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Зернецька, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2010
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45539
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США) / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 3-4. — С. 38-41. — Бібліогр.: 13 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-45539
record_format dspace
spelling irk-123456789-455392013-06-15T03:03:19Z Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США) Зернецька, О.В. Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку У статті аналізується досвід громадського телерадіомовлення Сполучених Штатів Америки (PBS) та його фінансової підтримки Корпорацією громадського телерадіомовлення (CPB) за умов економічної кризи. Bизначаються форми його реагування на кризові економічні реалії США, виділяються інформаційна, мобілізаційна, соціалізуюча та просвітницька ролі, які властиві новим програмам, що виходять в ефір PBS, та його мультимедійного контенту онлайн. Показано необхідність упровадження подібних економічних антикризових стратегій в Україні. В статье анализируется опыт общественного телерадиовещания Соединенных Штатов Америки (PBS) и его финансовой поддержки Корпорацией общественного телерадиовещания (CPB) в условиях экономического кризиса. Oпределены формы его реагирования на кризисные экономические реалии США, выделяются информационная, мобилизационная, социализирующая и обучающая роли, присущие новым программам, выходящим в эфир PBS, и его мультимедийного контенту онлайн. Показана необходимость внедрения подобных экономических антикризисных стратегий в Украине. In the article the experience of The Public Broadcasting Service (PBS) and its funding by The Corporation for Public Broadcasting (CPB) in response to the economic downturn are analyzed. The forms of its reacting to the U. S. crisis economic realities, characteristic of its on air and online multimedia content such as informational, mobilization, socializing, educational are assigned. The necessity of implementation of such economic anti-crisis strategies in Ukraine is displayed. 2010-04-19 Article Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США) / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 3-4. — С. 38-41. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45539 327+316.774(100) uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку
Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку
spellingShingle Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку
Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку
Зернецька, О.В.
Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)
Економiчний часопис-XXI
description У статті аналізується досвід громадського телерадіомовлення Сполучених Штатів Америки (PBS) та його фінансової підтримки Корпорацією громадського телерадіомовлення (CPB) за умов економічної кризи. Bизначаються форми його реагування на кризові економічні реалії США, виділяються інформаційна, мобілізаційна, соціалізуюча та просвітницька ролі, які властиві новим програмам, що виходять в ефір PBS, та його мультимедійного контенту онлайн. Показано необхідність упровадження подібних економічних антикризових стратегій в Україні.
format Article
author Зернецька, О.В.
author_facet Зернецька, О.В.
author_sort Зернецька, О.В.
title Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)
title_short Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)
title_full Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)
title_fullStr Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)
title_full_unstemmed Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США)
title_sort національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід сша)
publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
publishDate 2010
topic_facet Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45539
citation_txt Національні антикризові стратегії і громадське телерадіомовлення (досвід США) / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 3-4. — С. 38-41. — Бібліогр.: 13 назв. — укp.
series Економiчний часопис-XXI
work_keys_str_mv AT zernecʹkaov nacíonalʹníantikrizovístrategííígromadsʹketeleradíomovlennâdosvídsša
first_indexed 2023-10-18T18:03:03Z
last_indexed 2023-10-18T18:03:03Z
_version_ 1796143180190580736