Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України

16 липня 2010 року в місті Рава-Руська (Львівська обл.) відбувся міжнародний семінар-тренінг на тему: «Брен динг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України». Захід проводився в рамках однойменного міжнародного проекту, який здійс...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2010
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45559
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 7-8. — С. 49-55. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-45559
record_format dspace
spelling irk-123456789-455592013-06-15T03:05:12Z Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України Наукова інформація 16 липня 2010 року в місті Рава-Руська (Львівська обл.) відбувся міжнародний семінар-тренінг на тему: «Брен динг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України». Захід проводився в рамках однойменного міжнародного проекту, який здійснює Інститут трансформації суспільства спільно з Міжнародним Вишеградським фондом. Семінар-тренінг був організований Інститутом у співпраці з Рава-Руською міською радою, яка є учасником проекту, Жовківською районною державною адміністрацією та чотирма посольствами країн V4 в Україні: Посольством Словацької Республіки, Посольством Республіки Польща, Посольством Чеської Республіки, Посольством Угорської Республіки. 2010 Article Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 7-8. — С. 49-55. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45559 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукова інформація
Наукова інформація
spellingShingle Наукова інформація
Наукова інформація
Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України
Економiчний часопис-XXI
description 16 липня 2010 року в місті Рава-Руська (Львівська обл.) відбувся міжнародний семінар-тренінг на тему: «Брен динг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України». Захід проводився в рамках однойменного міжнародного проекту, який здійснює Інститут трансформації суспільства спільно з Міжнародним Вишеградським фондом. Семінар-тренінг був організований Інститутом у співпраці з Рава-Руською міською радою, яка є учасником проекту, Жовківською районною державною адміністрацією та чотирма посольствами країн V4 в Україні: Посольством Словацької Республіки, Посольством Республіки Польща, Посольством Чеської Республіки, Посольством Угорської Республіки.
format Article
title Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України
title_short Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України
title_full Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України
title_fullStr Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України
title_full_unstemmed Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України
title_sort брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн вишеградської групи для україни
publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
publishDate 2010
topic_facet Наукова інформація
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45559
citation_txt Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 7-8. — С. 49-55. — укp.
series Економiчний часопис-XXI
first_indexed 2023-10-18T18:03:13Z
last_indexed 2023-10-18T18:03:13Z
_version_ 1796143187935363072