Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України
16 липня 2010 року в місті Рава-Руська (Львівська обл.) відбувся міжнародний семінар-тренінг на тему: «Брен динг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України». Захід проводився в рамках однойменного міжнародного проекту, який здійс...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2010
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45559 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 7-8. — С. 49-55. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-45559 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-455592013-06-15T03:05:12Z Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України Наукова інформація 16 липня 2010 року в місті Рава-Руська (Львівська обл.) відбувся міжнародний семінар-тренінг на тему: «Брен динг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України». Захід проводився в рамках однойменного міжнародного проекту, який здійснює Інститут трансформації суспільства спільно з Міжнародним Вишеградським фондом. Семінар-тренінг був організований Інститутом у співпраці з Рава-Руською міською радою, яка є учасником проекту, Жовківською районною державною адміністрацією та чотирма посольствами країн V4 в Україні: Посольством Словацької Республіки, Посольством Республіки Польща, Посольством Чеської Республіки, Посольством Угорської Республіки. 2010 Article Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 7-8. — С. 49-55. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45559 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукова інформація Наукова інформація |
spellingShingle |
Наукова інформація Наукова інформація Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України Економiчний часопис-XXI |
description |
16 липня 2010 року в місті Рава-Руська (Львівська обл.) відбувся міжнародний семінар-тренінг на тему: «Брен динг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України». Захід проводився в рамках однойменного міжнародного проекту, який здійснює Інститут трансформації суспільства спільно з Міжнародним Вишеградським фондом. Семінар-тренінг був організований Інститутом у співпраці з Рава-Руською міською радою, яка є учасником проекту, Жовківською районною державною адміністрацією та чотирма посольствами країн V4 в Україні: Посольством Словацької Республіки, Посольством Республіки Польща, Посольством Чеської Республіки, Посольством Угорської Республіки. |
format |
Article |
title |
Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України |
title_short |
Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України |
title_full |
Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України |
title_fullStr |
Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України |
title_full_unstemmed |
Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України |
title_sort |
брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн вишеградської групи для україни |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Наукова інформація |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45559 |
citation_txt |
Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 7-8. — С. 49-55. — укp. |
series |
Економiчний часопис-XXI |
first_indexed |
2023-10-18T18:03:13Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:03:13Z |
_version_ |
1796143187935363072 |