Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України
16 липня 2010 року в місті Рава-Руська (Львівська обл.) відбувся міжнародний семінар-тренінг на тему: «Брен динг і промоушен малих міст відповідно до стандартів Європейського Союзу: досвід країн Вишеградської групи для України». Захід проводився в рамках однойменного міжнародного проекту, який здійс...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2010
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45559 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Брендинг та промоушен малих міст: досвід міст країн Вишеградської групи для України // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 7-8. — С. 49-55. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Брендинг і промоушен малих міст: досвід країн Вишеградської групи для України
Опубліковано: (2010) -
Історія малих міст України: місто Василівка запорізької області
за авторством: Жидецька, О.
Опубліковано: (2012) -
Місто в умовах глобального збройного конфлікту. Огляд конференції "Множинність виходів з війни: досвід міст Східного фронту" ( 28-29 серпня 2018 р., м. Львів)
за авторством: Ісаєва, А.
Опубліковано: (2018) -
Створення Кіровоградського центру євроатлантичної та європейської інтеграції та його роль в інформуванні регіональної громадськості про зовнішні пріоритети України
Опубліковано: (2010) -
Путівник по мережевих краєзнавчих ресурсах ОУНБ України на сайті Національної історичної бібліотеки України
за авторством: Чеховська, І.
Опубліковано: (2016)