Методи реалізації регіонального маркетингу
У статті досліджено методологічні аспекти маркетингу, визначено методи реалізації регіонального маркетингу, які згруповано за певними класифікаційними ознаками....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2010
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45592 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методи реалізації регіонального маркетингу / С.С. Лискова // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 78-81. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-45592 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-455922013-06-15T03:07:28Z Методи реалізації регіонального маркетингу Лискова, С.С. Регіональна економіка У статті досліджено методологічні аспекти маркетингу, визначено методи реалізації регіонального маркетингу, які згруповано за певними класифікаційними ознаками. В статье исследованы методологические аспекты маркетинга, определены методы реализации регионального маркетинга, которые сгруппированы в соответствии с определенными классификационными признакам. In the article the methodological aspects of marketing, determine methods of implementation of regional marketing, which are grouped on the classification criteria. 2010-10-25 Article Методи реалізації регіонального маркетингу / С.С. Лискова // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 78-81. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45592 332.146.2 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Регіональна економіка Регіональна економіка |
spellingShingle |
Регіональна економіка Регіональна економіка Лискова, С.С. Методи реалізації регіонального маркетингу Економiчний часопис-XXI |
description |
У статті досліджено методологічні аспекти маркетингу, визначено методи реалізації регіонального маркетингу, які згруповано за певними класифікаційними ознаками. |
format |
Article |
author |
Лискова, С.С. |
author_facet |
Лискова, С.С. |
author_sort |
Лискова, С.С. |
title |
Методи реалізації регіонального маркетингу |
title_short |
Методи реалізації регіонального маркетингу |
title_full |
Методи реалізації регіонального маркетингу |
title_fullStr |
Методи реалізації регіонального маркетингу |
title_full_unstemmed |
Методи реалізації регіонального маркетингу |
title_sort |
методи реалізації регіонального маркетингу |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Регіональна економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45592 |
citation_txt |
Методи реалізації регіонального маркетингу / С.С. Лискова // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 78-81. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
series |
Економiчний часопис-XXI |
work_keys_str_mv |
AT liskovass metodirealízacííregíonalʹnogomarketingu |
first_indexed |
2023-10-18T18:03:26Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:03:26Z |
_version_ |
1796143191431315456 |