Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію заг...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-45756 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-457562013-06-19T03:23:16Z Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу Кучер, А.Т. Кучер, В.А. Наукові статті Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла. Доказана актуальность в современных условиях хозяйствования разработки стратегии развития предприятий строительной области на основе концепции промышленного маркетинга. Рассмотрены объемы производства цемента в Украине. Предложена корреляционная зависимость между потреблением цемента и введением в эксплуатацию общей площади жилья. Actuality in the modern terms of management development strategy of development enterprises in building region on the basis conception of the industrial marketing is proved. Production of cement volumes in Ukraine are considered. Correlation dependence between consumption of cement and introduction to exploitation of general area of habitation is offered. 2011 Article Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Кучер, А.Т. Кучер, В.А. Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу Вісник економічної науки України |
description |
Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла. |
format |
Article |
author |
Кучер, А.Т. Кучер, В.А. |
author_facet |
Кучер, А.Т. Кучер, В.А. |
author_sort |
Кучер, А.Т. |
title |
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу |
title_short |
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу |
title_full |
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу |
title_fullStr |
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу |
title_full_unstemmed |
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу |
title_sort |
розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756 |
citation_txt |
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT kučerat rozrobkastrategíírozvitkupídpriêmstvanaosnovíkoncepcíípromislovogomarketingu AT kučerva rozrobkastrategíírozvitkupídpriêmstvanaosnovíkoncepcíípromislovogomarketingu |
first_indexed |
2023-10-18T18:03:06Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:03:06Z |
_version_ |
1796143182623277056 |