Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу

Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію заг...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Кучер, А.Т., Кучер, В.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-45756
record_format dspace
spelling irk-123456789-457562013-06-19T03:23:16Z Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу Кучер, А.Т. Кучер, В.А. Наукові статті Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла. Доказана актуальность в современных условиях хозяйствования разработки стратегии развития предприятий строительной области на основе концепции промышленного маркетинга. Рассмотрены объемы производства цемента в Украине. Предложена корреляционная зависимость между потреблением цемента и введением в эксплуатацию общей площади жилья. Actuality in the modern terms of management development strategy of development enterprises in building region on the basis conception of the industrial marketing is proved. Production of cement volumes in Ukraine are considered. Correlation dependence between consumption of cement and introduction to exploitation of general area of habitation is offered. 2011 Article Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Кучер, А.Т.
Кучер, В.А.
Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
Вісник економічної науки України
description Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла.
format Article
author Кучер, А.Т.
Кучер, В.А.
author_facet Кучер, А.Т.
Кучер, В.А.
author_sort Кучер, А.Т.
title Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
title_short Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
title_full Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
title_fullStr Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
title_full_unstemmed Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
title_sort розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756
citation_txt Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT kučerat rozrobkastrategíírozvitkupídpriêmstvanaosnovíkoncepcíípromislovogomarketingu
AT kučerva rozrobkastrategíírozvitkupídpriêmstvanaosnovíkoncepcíípromislovogomarketingu
first_indexed 2023-10-18T18:03:06Z
last_indexed 2023-10-18T18:03:06Z
_version_ 1796143182623277056