Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу
Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію заг...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | Кучер, А.Т., Кучер, В.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2011
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45756 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу / А.Т. Кучер, В.А. Кучер // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 68-71.— Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Розробка стратегії покращення рівня експорту продукції промислового підприємства
за авторством: Жилінська, Л.О., та інші
Опубліковано: (2014) -
Техніко-економічне планування відтворювальної сфери вугледобувного підприємства
за авторством: Кучер, В.А.
Опубліковано: (2009) -
Методологічні аспекти координації розробки стратегії інноваційного розвитку промислового міста
за авторством: Лях, І.І.
Опубліковано: (2014) -
Сутність платоспроможності промислового підприємства
за авторством: Іванов, В.К.
Опубліковано: (2009) -
Сутність фінансової стійкості промислового підприємства
за авторством: Кравченко, М.С.
Опубліковано: (2010)