Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën)
Метою статті є визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі виробничої групи PSA Peugeot Citroën).
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | Струпинська, Н.В., Щербак, А.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45773 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën) / Н.В. Струпинська, А.М. Щербак // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 227. — С. 74-77. — Бібліогр.: 2 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Аналіз організаційних аспектів функціонування компанії, як фактор адаптації молодого спеціаліста до нового місця роботи
за авторством: Кулик, Ю.Є.
Опубліковано: (2006) -
Фінансова оцінка аграрного підприємства в структурі оцінки його конкурентоспроможності
за авторством: Мельник, С.І.
Опубліковано: (2011) -
Організація системи страхового захисту будівельної компанії
за авторством: Тарасова, Н.О.
Опубліковано: (2012) -
Стратегічні засади формування системи навчання й розвитку персоналу компанії
за авторством: Пан, Л.В., та інші
Опубліковано: (2007) -
Методика оцінки конкурентостійкості на прикладі підприємства електрозв'язку
за авторством: Булах, І.В.
Опубліковано: (2007)