Місце японської ксилографії у творчій практиці художників львівської сецесії
Мета публікації полягає у визначенні характеру сприйняття японської традиційної гравюри митцями львівської сецесії.
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Тесленко, І.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45848 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Місце японської ксилографії у творчій практиці художників львівської сецесії / І.О. Тесленко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 227. — С. 142-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Регістри співочого голосу та значення врахування їх особливостей у педагогічній і творчій роботі
за авторством: Карпов, В.В.
Опубліковано: (2014) -
Емоційно-психологічні механізми організації ігрового типу мислення в практиці музичної творчості
за авторством: Грибанова, Н.Є.
Опубліковано: (2012) -
Інтермедії та їх місце в історії української драматургії й театру
за авторством: Гуменюк, О.М.
Опубліковано: (2011) -
Особистість у вимірах масової культури
за авторством: Івушкіна, О.В., та інші
Опубліковано: (2012) -
Кримський академічний український музичний театр у сезоні 2010-2011 років
за авторством: Загурський, В.І.
Опубліковано: (2012)