Моделювання сервісів електронної платіжної системи. обмеження керованості

Дана робота є логічним продовженням та доповненням статті Гришина О.Г. та Біліловця О.С. «Математична модель електронної платіжної системи як об’єкту керування», в якій розглядалися особливості функціонування і можливості моделювання роботи електронних платіжних систем.В першій частині статті автори...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
Дата:2009
Автори: Гришин, О.Г., Біліловец, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2009
Назва видання:Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46081
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Моделювання сервісів електронної платіжної системи. обмеження керованості / О.Г. Гришин, О.С. Біліловец // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2009. — Вип. 14. — С. 203-229. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Дана робота є логічним продовженням та доповненням статті Гришина О.Г. та Біліловця О.С. «Математична модель електронної платіжної системи як об’єкту керування», в якій розглядалися особливості функціонування і можливості моделювання роботи електронних платіжних систем.В першій частині статті автори проаналізували механізм надання додаткових послуг та запропонували два варіанта моделей для опису надходжень від сервісів, розглядаючи їх як окремий контур потокової моделі електронної платіжної системи. В другій частині автори зупиняються на керованості, як одній із властивостей об’єкту керування, та визначають обмеження для керуючих впливів до запропонованої раніше моделі. Результатом дослідження існуючих обмежень став елементарний алгоритм керування.