Проблеми координації у дистанційному навчанні
Проаналізовано перспективність ієрархічного підходу при реалізації сучасних інформаційних технологій управління процесом дистанційного навчання. (Суттєвої уваги приділено проблемі міжрівневої координації у ієрархічних структурах управління процесом дистанційного навчання....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
2010
|
Назва видання: | Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46179 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проблеми координації у дистанційному навчанні / О.В. Веренич, Т.П. Подчасова // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2010. — Вип. 15. — С. 329-338. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Проаналізовано перспективність ієрархічного підходу при реалізації сучасних інформаційних технологій управління процесом дистанційного навчання. (Суттєвої уваги приділено проблемі міжрівневої координації у ієрархічних структурах управління процесом дистанційного навчання. |
---|