2025-02-24T00:12:53-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-46179%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T00:12:53-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-46179%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T00:12:53-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T00:12:53-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Проблеми координації у дистанційному навчанні

Проаналізовано перспективність ієрархічного підходу при реалізації сучасних інформаційних технологій управління процесом дистанційного навчання. (Суттєвої уваги приділено проблемі міжрівневої координації у ієрархічних структурах управління процесом дистанційного навчання....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Веренич, О.В., Подчасова, Т.П.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2010
Series:Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46179
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-46179
record_format dspace
spelling irk-123456789-461792013-06-29T03:20:03Z Проблеми координації у дистанційному навчанні Веренич, О.В. Подчасова, Т.П. Проаналізовано перспективність ієрархічного підходу при реалізації сучасних інформаційних технологій управління процесом дистанційного навчання. (Суттєвої уваги приділено проблемі міжрівневої координації у ієрархічних структурах управління процесом дистанційного навчання. This article presents the analysis of hierarchical approaches to the planning of distance study processes. Great attention is paid to coordination problems in multilevel automated distance study systems. 2010 Article Проблеми координації у дистанційному навчанні / О.В. Веренич, Т.П. Подчасова // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2010. — Вип. 15. — С. 329-338. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. XXXX-0009 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46179 519.95 uk Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Проаналізовано перспективність ієрархічного підходу при реалізації сучасних інформаційних технологій управління процесом дистанційного навчання. (Суттєвої уваги приділено проблемі міжрівневої координації у ієрархічних структурах управління процесом дистанційного навчання.
format Article
author Веренич, О.В.
Подчасова, Т.П.
spellingShingle Веренич, О.В.
Подчасова, Т.П.
Проблеми координації у дистанційному навчанні
Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
author_facet Веренич, О.В.
Подчасова, Т.П.
author_sort Веренич, О.В.
title Проблеми координації у дистанційному навчанні
title_short Проблеми координації у дистанційному навчанні
title_full Проблеми координації у дистанційному навчанні
title_fullStr Проблеми координації у дистанційному навчанні
title_full_unstemmed Проблеми координації у дистанційному навчанні
title_sort проблеми координації у дистанційному навчанні
publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
publishDate 2010
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46179
citation_txt Проблеми координації у дистанційному навчанні / О.В. Веренич, Т.П. Подчасова // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2010. — Вип. 15. — С. 329-338. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
work_keys_str_mv AT vereničov problemikoordinacííudistancíjnomunavčanní
AT podčasovatp problemikoordinacííudistancíjnomunavčanní
first_indexed 2023-10-18T18:04:33Z
last_indexed 2023-10-18T18:04:33Z
_version_ 1796143245955170304