Презентація як активний метод навчання
Мета нашої статті – оцінити потенціал презентації як активного методу навчання іноземних мов та продемонструвати можливості його використання в курсі викладання ділової англійської мови студентам магістратури....
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2012 |
Автор: | Полікарпова, Ю. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46254 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Презентація як активний метод навчання / Ю. Полікарпова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 231. — С. 159-162. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Семіотичний підхід до використання відеореклами реклами у викладанні іноземної мови
за авторством: Полікарпова, Ю.О.
Опубліковано: (2005) -
Організація самостійної роботи студентів ВНЗів із вивчення лексичного матеріалу
за авторством: Полікарпова, Ю.О.
Опубліковано: (2004) -
Теоретичні аспекти розвиваючого навчання старшокласників
за авторством: Волкова, І.В.
Опубліковано: (2014) -
Активізація інтерактивних методів навчання історії української літератури у виші
за авторством: Копєйцева, Л.П.
Опубліковано: (2014) -
Дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти
за авторством: Шерстюк, Л.В.
Опубліковано: (2004)