2025-02-23T00:11:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-46507%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:11:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-46507%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:11:41-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:11:41-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна

Мета статті полягає в обґрунтуванні стратегії розвитку ринку зерна на основі маркетингового підходу.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Швец, Р.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46507
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-46507
record_format dspace
spelling irk-123456789-465072013-07-01T03:45:32Z Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна Швец, Р.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті полягає в обґрунтуванні стратегії розвитку ринку зерна на основі маркетингового підходу. 2012 Article Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна / Р.В. Швец // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 233. — С. 83-85. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46507 631.576.331.2:339.13 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Швец, Р.В.
Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна
Культура народов Причерноморья
description Мета статті полягає в обґрунтуванні стратегії розвитку ринку зерна на основі маркетингового підходу.
format Article
author Швец, Р.В.
author_facet Швец, Р.В.
author_sort Швец, Р.В.
title Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна
title_short Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна
title_full Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна
title_fullStr Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна
title_full_unstemmed Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна
title_sort маркетингова стратегія розвитку ринку зерна
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2012
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46507
citation_txt Маркетингова стратегія розвитку ринку зерна / Р.В. Швец // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 233. — С. 83-85. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT švecrv marketingovastrategíârozvitkurinkuzerna
first_indexed 2023-10-18T18:05:18Z
last_indexed 2023-10-18T18:05:18Z
_version_ 1796143279992995840