Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2007
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47698 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства / М. Риндач // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 3. — С. 128-129. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-47698 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-476982013-07-30T03:11:25Z Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства Риндач, М. Економіка 2007 Article Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства / М. Риндач // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 3. — С. 128-129. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47698 uk Сiверянський лiтопис Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Риндач, М. Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства Сiверянський лiтопис |
format |
Article |
author |
Риндач, М. |
author_facet |
Риндач, М. |
author_sort |
Риндач, М. |
title |
Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства |
title_short |
Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства |
title_full |
Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства |
title_fullStr |
Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства |
title_full_unstemmed |
Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства |
title_sort |
маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства |
publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47698 |
citation_txt |
Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства / М. Риндач // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 3. — С. 128-129. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Сiверянський лiтопис |
work_keys_str_mv |
AT rindačm marketingfaktorkonkurentnogouspíhuturističnogopídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T18:08:06Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:08:06Z |
_version_ |
1796143404210454528 |