Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Риндач, М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України 2007
Назва видання:Сiверянський лiтопис
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47698
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства / М. Риндач // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 3. — С. 128-129. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-47698
record_format dspace
spelling irk-123456789-476982013-07-30T03:11:25Z Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства Риндач, М. Економіка 2007 Article Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства / М. Риндач // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 3. — С. 128-129. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47698 uk Сiверянський лiтопис Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Риндач, М.
Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства
Сiверянський лiтопис
format Article
author Риндач, М.
author_facet Риндач, М.
author_sort Риндач, М.
title Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства
title_short Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства
title_full Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства
title_fullStr Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства
title_full_unstemmed Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства
title_sort маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства
publisher Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
publishDate 2007
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47698
citation_txt Маркетинг - фактор конкурентного успіху туристичного підприємства / М. Риндач // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 3. — С. 128-129. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Сiверянський лiтопис
work_keys_str_mv AT rindačm marketingfaktorkonkurentnogouspíhuturističnogopídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T18:08:06Z
last_indexed 2023-10-18T18:08:06Z
_version_ 1796143404210454528