2025-02-23T21:21:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-47909%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T21:21:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-47909%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T21:21:27-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T21:21:27-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
Series: | Економiчний часопис-XXI |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-47909 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-479092013-08-08T03:13:18Z Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі Матвійчук-Соскіна, Н.О. Маркетинг У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання. В статье рассмотрены актуальное состояние и возможности улучшения макроэкономической ситуации в Украине путем использования маркетингового менеджмента как регулятора внутренних резервов активизации торговли и потребления. In the article the actual condition and the ways of macroeconomic situation in Ukraine improvement by usage of marketing management as an internal trade and consumption reserves regulator are considered. 2011 Article Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 339.3 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Матвійчук-Соскіна, Н.О. Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі Економiчний часопис-XXI |
description |
У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як
регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання. |
format |
Article |
author |
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
author_facet |
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
author_sort |
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
title |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_short |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_full |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_fullStr |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_full_unstemmed |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_sort |
маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 |
citation_txt |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
series |
Економiчний часопис-XXI |
work_keys_str_mv |
AT matvíjčuksoskínano marketingovijmenedžmentâkregulâtortorgívlí |
first_indexed |
2023-10-18T18:08:26Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:08:26Z |
_version_ |
1796143426177073152 |