Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі

У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Матвійчук-Соскіна, Н.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2011
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-47909
record_format dspace
spelling irk-123456789-479092013-08-08T03:13:18Z Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі Матвійчук-Соскіна, Н.О. Маркетинг У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання. В статье рассмотрены актуальное состояние и возможности улучшения макроэкономической ситуации в Украине путем использования маркетингового менеджмента как регулятора внутренних резервов активизации торговли и потребления. In the article the actual condition and the ways of macroeconomic situation in Ukraine improvement by usage of marketing management as an internal trade and consumption reserves regulator are considered. 2011 Article Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 339.3 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Матвійчук-Соскіна, Н.О.
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
Економiчний часопис-XXI
description У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання.
format Article
author Матвійчук-Соскіна, Н.О.
author_facet Матвійчук-Соскіна, Н.О.
author_sort Матвійчук-Соскіна, Н.О.
title Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
title_short Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
title_full Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
title_fullStr Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
title_full_unstemmed Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
title_sort маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
publishDate 2011
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909
citation_txt Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.
series Економiчний часопис-XXI
work_keys_str_mv AT matvíjčuksoskínano marketingovijmenedžmentâkregulâtortorgívlí
first_indexed 2023-10-18T18:08:26Z
last_indexed 2023-10-18T18:08:26Z
_version_ 1796143426177073152