Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-47909 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-479092013-08-08T03:13:18Z Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі Матвійчук-Соскіна, Н.О. Маркетинг У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання. В статье рассмотрены актуальное состояние и возможности улучшения макроэкономической ситуации в Украине путем использования маркетингового менеджмента как регулятора внутренних резервов активизации торговли и потребления. In the article the actual condition and the ways of macroeconomic situation in Ukraine improvement by usage of marketing management as an internal trade and consumption reserves regulator are considered. 2011 Article Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 339.3 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Матвійчук-Соскіна, Н.О. Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі Економiчний часопис-XXI |
description |
У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як
регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання. |
format |
Article |
author |
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
author_facet |
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
author_sort |
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
title |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_short |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_full |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_fullStr |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_full_unstemmed |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
title_sort |
маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 |
citation_txt |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
series |
Економiчний часопис-XXI |
work_keys_str_mv |
AT matvíjčuksoskínano marketingovijmenedžmentâkregulâtortorgívlí |
first_indexed |
2023-10-18T18:08:26Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:08:26Z |
_version_ |
1796143426177073152 |