2025-02-23T21:05:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-47909%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T21:05:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-47909%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T21:05:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T21:05:55-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання....
Saved in:
Main Author: | Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2011
|
Series: | Економiчний часопис-XXI |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
2025-02-23T21:05:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-47909%22&qt=morelikethis
2025-02-23T21:05:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-47909%22&qt=morelikethis
2025-02-23T21:05:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T21:05:55-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Similar Items
-
Маркетинговий підхід до урегулювання обсягів дебіторської заборгованості підприємств водопостачання та водовідведення
by: Полякова, Н.С.
Published: (2014) -
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі
by: Гамова, І.В.
Published: (2014) -
Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі
by: Гамова, І.В.
Published: (2013) -
Сучасний університет як конкурентоспроможне підприємство
by: Драчук, Ю.З., et al.
Published: (2017) -
Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади
by: Герасименко, А.Г.
Published: (2013)