Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі

У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
Дата:2011
Автор: Матвійчук-Соскіна, Н.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2011
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси