Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій

Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Карпенко, Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України 2007
Назва видання:Сiверянський лiтопис
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-47940
record_format dspace
spelling irk-123456789-479402013-08-18T13:33:50Z Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій Карпенко, Ю. Економіка Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку. 2007 Article Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940 uk Сiверянський лiтопис Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Карпенко, Ю.
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Сiверянський лiтопис
description Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.
format Article
author Карпенко, Ю.
author_facet Карпенко, Ю.
author_sort Карпенко, Ю.
title Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
title_short Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
title_full Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
title_fullStr Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
title_full_unstemmed Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
title_sort засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
publisher Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
publishDate 2007
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940
citation_txt Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Сiверянський лiтопис
work_keys_str_mv AT karpenkoû zasobistimulûvannâzbutuvsistemímarketingovihkomuníkacíj
first_indexed 2023-10-18T18:08:41Z
last_indexed 2023-10-18T18:08:41Z
_version_ 1796143429447581696