Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2007
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-47940 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-479402013-08-18T13:33:50Z Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій Карпенко, Ю. Економіка Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку. 2007 Article Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940 uk Сiверянський лiтопис Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Карпенко, Ю. Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій Сiверянський лiтопис |
description |
Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку. |
format |
Article |
author |
Карпенко, Ю. |
author_facet |
Карпенко, Ю. |
author_sort |
Карпенко, Ю. |
title |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій |
title_short |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій |
title_full |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій |
title_fullStr |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій |
title_full_unstemmed |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій |
title_sort |
засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій |
publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України |
publishDate |
2007 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940 |
citation_txt |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Сiверянський лiтопис |
work_keys_str_mv |
AT karpenkoû zasobistimulûvannâzbutuvsistemímarketingovihkomuníkacíj |
first_indexed |
2023-10-18T18:08:41Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:08:41Z |
_version_ |
1796143429447581696 |