Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Карпенко, Ю. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2007
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Дослідження засобів стимулювання збуту безалкогольної продукції виробничих підприємств Вінницької області
за авторством: Цопа, М.Б.
Опубліковано: (2012) -
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях
за авторством: Прозорова, І., та інші
Опубліковано: (2011) -
Стратегія виходу підприємства на міжнародні ринки збуту (на прикладі коксохімічної промисловості)
за авторством: Канівець, О., та інші
Опубліковано: (2011) -
Стимулювання розвитку смарт-енергосистем
за авторством: Залознова, Ю.С, та інші
Опубліковано: (2024) -
Оцінювання ефективності стимулювання соціально-економічного розвитку регіону
за авторством: Недобєга, О.
Опубліковано: (2011)