Концептуальні підходи до формування стратегії розвитку туристичної галузі
У статті здійснено дослідження концептуальних підходів до формування стратегії. Розкрито сутність і зміст поняття «стратегії розвитку» в контексті туристичної діяльності, досліджено етапи формування стратегії, розроблено концептуальну модель формування стратегії розвитку туристичної галузі....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Бартошук, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48215 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальні підходи до формування стратегії розвитку туристичної галузі / О.В. Бартошук // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 38-41. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
за авторством: Герасимяк, Н.В.
Опубліковано: (2012) -
Формування інноваційної моделі сталого розвитку України в посткризовий період
за авторством: Шевчук, В.Я.
Опубліковано: (2009) -
Тенденції формування в’їзного туристичного потоку до України
за авторством: Охріменко, А.Г.
Опубліковано: (2012) -
Напрями реалізації цілей регуляторної політики в галузі торгівлі світлими нафтопродуктами в Україні
за авторством: Познякова, Н.І.
Опубліковано: (2010) -
Ключові проблеми економічного розвитку України
за авторством: Пилипчук, В.М.
Опубліковано: (2009)