Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
Обґрунтовано стратегічні рішення щодо формування корпоративних релігій підприємств в умовах зниження ефективності традиційних інструментів стратегічного управління. Сформульовано авторське визначення поняття корпоративної релігії. Виявлено відмінності між традиційним підходом до управління та корпо...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48224 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством / Н.Ю. Кочкіна, О.М. Хоменко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 46-48. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Обґрунтовано стратегічні рішення щодо формування корпоративних релігій підприємств в умовах зниження
ефективності традиційних інструментів стратегічного управління. Сформульовано авторське визначення поняття корпоративної релігії. Виявлено відмінності між традиційним підходом до управління та корпоративною
релігією. Визначено конкурентні позиції підприємства зі сформованою корпоративною релігією. |
---|