Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
Обґрунтовано стратегічні рішення щодо формування корпоративних релігій підприємств в умовах зниження ефективності традиційних інструментів стратегічного управління. Сформульовано авторське визначення поняття корпоративної релігії. Виявлено відмінності між традиційним підходом до управління та корпо...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48224 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством / Н.Ю. Кочкіна, О.М. Хоменко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 46-48. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-48224 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-482242013-08-18T03:13:00Z Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством Кочкіна, Н.Ю. Хоменко, О.М. Економіка та управління підприємствами Обґрунтовано стратегічні рішення щодо формування корпоративних релігій підприємств в умовах зниження ефективності традиційних інструментів стратегічного управління. Сформульовано авторське визначення поняття корпоративної релігії. Виявлено відмінності між традиційним підходом до управління та корпоративною релігією. Визначено конкурентні позиції підприємства зі сформованою корпоративною релігією. Обоснованы стратегические решения относительно формирования корпоративных религий предприятий в условиях снижения эффективности традиционных инструментов стратегического управления. Сформулировано авторское определение понятия корпоративной религии. Выявлено различие между традиционным подходом к управлению и корпоративной религией. Определены конкурентные позиции предприятия со сформированной корпоративной религией. The strategic decisions concerning corporate religion formation are substantiated in the conditions of reduction the traditional strategic management tools effectiveness. The authors’ definition of corporate religion is formulated. The difference between the traditional management approach and corporate religion is revealed. The competitive advantages of the company with the corporate religion are determined. 2012 Article Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством / Н.Ю. Кочкіна, О.М. Хоменко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 46-48. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48224 339+504+628 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка та управління підприємствами Економіка та управління підприємствами |
spellingShingle |
Економіка та управління підприємствами Економіка та управління підприємствами Кочкіна, Н.Ю. Хоменко, О.М. Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством Економiчний часопис-XXI |
description |
Обґрунтовано стратегічні рішення щодо формування корпоративних релігій підприємств в умовах зниження
ефективності традиційних інструментів стратегічного управління. Сформульовано авторське визначення поняття корпоративної релігії. Виявлено відмінності між традиційним підходом до управління та корпоративною
релігією. Визначено конкурентні позиції підприємства зі сформованою корпоративною релігією. |
format |
Article |
author |
Кочкіна, Н.Ю. Хоменко, О.М. |
author_facet |
Кочкіна, Н.Ю. Хоменко, О.М. |
author_sort |
Кочкіна, Н.Ю. |
title |
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством |
title_short |
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством |
title_full |
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством |
title_fullStr |
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством |
title_full_unstemmed |
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством |
title_sort |
корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Економіка та управління підприємствами |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48224 |
citation_txt |
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством / Н.Ю. Кочкіна, О.М. Хоменко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 46-48. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |
series |
Економiчний часопис-XXI |
work_keys_str_mv |
AT kočkínanû korporativnarelígíâusistemístrategíčnogoupravlínnâpídpriêmstvom AT homenkoom korporativnarelígíâusistemístrategíčnogoupravlínnâpídpriêmstvom |
first_indexed |
2023-10-18T18:09:23Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:09:23Z |
_version_ |
1796143459693756416 |