Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством

Обґрунтовано стратегічні рішення щодо формування корпоративних релігій підприємств в умовах зниження ефективності традиційних інструментів стратегічного управління. Сформульовано авторське визначення поняття корпоративної релігії. Виявлено відмінності між традиційним підходом до управління та корпо...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Кочкіна, Н.Ю., Хоменко, О.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2012
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48224
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством / Н.Ю. Кочкіна, О.М. Хоменко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 46-48. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-48224
record_format dspace
spelling irk-123456789-482242013-08-18T03:13:00Z Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством Кочкіна, Н.Ю. Хоменко, О.М. Економіка та управління підприємствами Обґрунтовано стратегічні рішення щодо формування корпоративних релігій підприємств в умовах зниження ефективності традиційних інструментів стратегічного управління. Сформульовано авторське визначення поняття корпоративної релігії. Виявлено відмінності між традиційним підходом до управління та корпоративною релігією. Визначено конкурентні позиції підприємства зі сформованою корпоративною релігією. Обоснованы стратегические решения относительно формирования корпоративных религий предприятий в условиях снижения эффективности традиционных инструментов стратегического управления. Сформулировано авторское определение понятия корпоративной религии. Выявлено различие между традиционным подходом к управлению и корпоративной религией. Определены конкурентные позиции предприятия со сформированной корпоративной религией. The strategic decisions concerning corporate religion formation are substantiated in the conditions of reduction the traditional strategic management tools effectiveness. The authors’ definition of corporate religion is formulated. The difference between the traditional management approach and corporate religion is revealed. The competitive advantages of the company with the corporate religion are determined. 2012 Article Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством / Н.Ю. Кочкіна, О.М. Хоменко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 46-48. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48224 339+504+628 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка та управління підприємствами
Економіка та управління підприємствами
spellingShingle Економіка та управління підприємствами
Економіка та управління підприємствами
Кочкіна, Н.Ю.
Хоменко, О.М.
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
Економiчний часопис-XXI
description Обґрунтовано стратегічні рішення щодо формування корпоративних релігій підприємств в умовах зниження ефективності традиційних інструментів стратегічного управління. Сформульовано авторське визначення поняття корпоративної релігії. Виявлено відмінності між традиційним підходом до управління та корпоративною релігією. Визначено конкурентні позиції підприємства зі сформованою корпоративною релігією.
format Article
author Кочкіна, Н.Ю.
Хоменко, О.М.
author_facet Кочкіна, Н.Ю.
Хоменко, О.М.
author_sort Кочкіна, Н.Ю.
title Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
title_short Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
title_full Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
title_fullStr Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
title_full_unstemmed Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
title_sort корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка та управління підприємствами
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48224
citation_txt Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством / Н.Ю. Кочкіна, О.М. Хоменко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 46-48. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.
series Економiчний часопис-XXI
work_keys_str_mv AT kočkínanû korporativnarelígíâusistemístrategíčnogoupravlínnâpídpriêmstvom
AT homenkoom korporativnarelígíâusistemístrategíčnogoupravlínnâpídpriêmstvom
first_indexed 2023-10-18T18:09:23Z
last_indexed 2023-10-18T18:09:23Z
_version_ 1796143459693756416