Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства

Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективнос...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Герасимяк, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2012
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-48289
record_format dspace
spelling irk-123456789-482892013-08-18T03:13:38Z Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства Герасимяк, Н.В. Економіка та управління національним господарством Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Рассмотрены содержание понятия «эффективность маркетинговой деятельности» и методические подходы к оценке эффективности маркетинговых мероприятий промышленного предприятия. Доказана необходимость постоянной и всесторонней оценки эффективности маркетинговых мероприятий. Систематизированы существующие подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятия. The essence of the term «marketing efficiency» and methodological approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises are researched. The necessity of continuous and comprehensive evaluation of the effectiveness of marketing activities is proven.The existing approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the enterprise are systemized. 2012 Article Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289 658.45 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка та управління національним господарством
Економіка та управління національним господарством
spellingShingle Економіка та управління національним господарством
Економіка та управління національним господарством
Герасимяк, Н.В.
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
Економiчний часопис-XXI
description Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства.
format Article
author Герасимяк, Н.В.
author_facet Герасимяк, Н.В.
author_sort Герасимяк, Н.В.
title Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
title_short Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
title_full Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
title_fullStr Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
title_full_unstemmed Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
title_sort теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка та управління національним господарством
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289
citation_txt Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp.
series Економiчний часопис-XXI
work_keys_str_mv AT gerasimâknv teoretikometodičnípídhodidoocínkiefektivnostímarketingovihzahodívpromislovogopídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T18:09:42Z
last_indexed 2023-10-18T18:09:42Z
_version_ 1796143473725800448