Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективнос...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-48289 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-482892013-08-18T03:13:38Z Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства Герасимяк, Н.В. Економіка та управління національним господарством Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Рассмотрены содержание понятия «эффективность маркетинговой деятельности» и методические подходы к оценке эффективности маркетинговых мероприятий промышленного предприятия. Доказана необходимость постоянной и всесторонней оценки эффективности маркетинговых мероприятий. Систематизированы существующие подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятия. The essence of the term «marketing efficiency» and methodological approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises are researched. The necessity of continuous and comprehensive evaluation of the effectiveness of marketing activities is proven.The existing approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the enterprise are systemized. 2012 Article Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289 658.45 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка та управління національним господарством Економіка та управління національним господарством |
spellingShingle |
Економіка та управління національним господарством Економіка та управління національним господарством Герасимяк, Н.В. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства Економiчний часопис-XXI |
description |
Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. |
format |
Article |
author |
Герасимяк, Н.В. |
author_facet |
Герасимяк, Н.В. |
author_sort |
Герасимяк, Н.В. |
title |
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства |
title_short |
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства |
title_full |
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства |
title_fullStr |
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства |
title_full_unstemmed |
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства |
title_sort |
теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Економіка та управління національним господарством |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289 |
citation_txt |
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. |
series |
Економiчний часопис-XXI |
work_keys_str_mv |
AT gerasimâknv teoretikometodičnípídhodidoocínkiefektivnostímarketingovihzahodívpromislovogopídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T18:09:42Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:09:42Z |
_version_ |
1796143473725800448 |