Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективнос...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Герасимяк, Н.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Концептуальні підходи до формування стратегії розвитку туристичної галузі
за авторством: Бартошук, О.В.
Опубліковано: (2012) -
Порівняння ефективності застосування інноваційних стратегій розвитку в різних країнах світу
за авторством: Хайбулаєва, К.О.
Опубліковано: (2012) -
Економічна оцінка зареєстрованих у Верховній Раді України законопроектів про мови
за авторством: Свідерська, Н.В.
Опубліковано: (2012) -
Эффективное взаимодействие государства и предпринимательского сектора как фактор улучшения национального инвестиционного климата
за авторством: Нгуен Винь Фыонг
Опубліковано: (2010) -
Особливості державного регулювання інвестиційно-будівельної діяльності
за авторством: Левчинський, Д.Л.
Опубліковано: (2010)