2025-02-22T09:33:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48315%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:33:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48315%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:33:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T09:33:57-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму....
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Series: | Економiчний часопис-XXI |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-48315 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-483152013-08-19T03:13:09Z Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу Лобанова, В.А. Бунтова, Н.В. Економіка туризму На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму. На основе анализа современной ситуации на рынке туристических услуг Украины авторы статьи обосновывают необходимость и актуальность использования бенчмаркинга при формировании имиджа предприятий отрасли туризма. In the article coming from the analysis of modern situation on the market of tourist services of Ukraine, the authors grounded a necessity and actuality of the use of benchmarking in the formation of the image of the tourism industry enterprises. 2012 Article Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу / В.А. Лобанова, Н.В. Бунтова // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 64-67. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315 339.13.017:658.8.012.12 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка туризму Економіка туризму |
spellingShingle |
Економіка туризму Економіка туризму Лобанова, В.А. Бунтова, Н.В. Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу Економiчний часопис-XXI |
description |
На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано
необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму. |
format |
Article |
author |
Лобанова, В.А. Бунтова, Н.В. |
author_facet |
Лобанова, В.А. Бунтова, Н.В. |
author_sort |
Лобанова, В.А. |
title |
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу |
title_short |
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу |
title_full |
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу |
title_fullStr |
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу |
title_full_unstemmed |
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу |
title_sort |
використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу |
publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Економіка туризму |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315 |
citation_txt |
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу / В.А. Лобанова, Н.В. Бунтова // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 64-67. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. |
series |
Економiчний часопис-XXI |
work_keys_str_mv |
AT lobanovava vikoristannâsučasnoíkoncepcííbenčmarkíngupriformuvanníímídžupídpriêmstvturizmutagotelʹnorestorannogobíznesu AT buntovanv vikoristannâsučasnoíkoncepcííbenčmarkíngupriformuvanníímídžupídpriêmstvturizmutagotelʹnorestorannogobíznesu |
first_indexed |
2023-10-18T18:09:46Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:09:46Z |
_version_ |
1796143476269645824 |