2025-02-22T09:33:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48315%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:33:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48315%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:33:57-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T09:33:57-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу

На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Лобанова, В.А., Бунтова, Н.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2012
Series:Економiчний часопис-XXI
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-48315
record_format dspace
spelling irk-123456789-483152013-08-19T03:13:09Z Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу Лобанова, В.А. Бунтова, Н.В. Економіка туризму На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму. На основе анализа современной ситуации на рынке туристических услуг Украины авторы статьи обосновывают необходимость и актуальность использования бенчмаркинга при формировании имиджа предприятий отрасли туризма. In the article coming from the analysis of modern situation on the market of tourist services of Ukraine, the authors grounded a necessity and actuality of the use of benchmarking in the formation of the image of the tourism industry enterprises. 2012 Article Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу / В.А. Лобанова, Н.В. Бунтова // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 64-67. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. 1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315 339.13.017:658.8.012.12 uk Економiчний часопис-XXI Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка туризму
Економіка туризму
spellingShingle Економіка туризму
Економіка туризму
Лобанова, В.А.
Бунтова, Н.В.
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Економiчний часопис-XXI
description На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму.
format Article
author Лобанова, В.А.
Бунтова, Н.В.
author_facet Лобанова, В.А.
Бунтова, Н.В.
author_sort Лобанова, В.А.
title Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
title_short Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
title_full Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
title_fullStr Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
title_full_unstemmed Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
title_sort використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка туризму
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315
citation_txt Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу / В.А. Лобанова, Н.В. Бунтова // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 64-67. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.
series Економiчний часопис-XXI
work_keys_str_mv AT lobanovava vikoristannâsučasnoíkoncepcííbenčmarkíngupriformuvanníímídžupídpriêmstvturizmutagotelʹnorestorannogobíznesu
AT buntovanv vikoristannâsučasnoíkoncepcííbenčmarkíngupriformuvanníímídžupídpriêmstvturizmutagotelʹnorestorannogobíznesu
first_indexed 2023-10-18T18:09:46Z
last_indexed 2023-10-18T18:09:46Z
_version_ 1796143476269645824