2025-02-22T09:51:18-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48315%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:51:18-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48315%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:51:18-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T09:51:18-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу

На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Лобанова, В.А., Бунтова, Н.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2012
Series:Економiчний часопис-XXI
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!