2025-02-22T09:51:18-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48315%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:51:18-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-48315%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:51:18-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T09:51:18-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму....
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Series: | Економiчний часопис-XXI |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|