Підходи до оцінювання якості вищої освіти
У статті визначено суттєві класифікаційні ознаки оцінювання якості вищої освіти, удосконалено їх перелік і зміст. Здійснено класифікацію підходів до оцінювання якості вищої освіти за цими ознаками. Наведено деякі показники якості освіти, виявлено користувачів результатів оцінювання та запропонован...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
2012
|
Назва видання: | Економiчний часопис-XXI |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48319 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підходи до оцінювання якості вищої освіти / Т.П. Мінакова // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 50-52. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті визначено суттєві класифікаційні ознаки оцінювання якості вищої освіти,
удосконалено їх перелік і зміст. Здійснено класифікацію підходів до оцінювання якості
вищої освіти за цими ознаками. Наведено деякі показники якості освіти, виявлено користувачів результатів оцінювання та запропоновано алгоритм оцінювання якості освіти. |
---|