Підходи до оцінювання якості вищої освіти

У статті визначено суттєві класифікаційні ознаки оцінювання якості вищої освіти, удосконалено їх перелік і зміст. Здійснено класифікацію підходів до оцінювання якості вищої освіти за цими ознаками. Наведено деякі показники якості освіти, виявлено користувачів результатів оцінювання та запропонован...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Мінакова, Т.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України 2012
Назва видання:Економiчний часопис-XXI
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48319
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Підходи до оцінювання якості вищої освіти / Т.П. Мінакова // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 50-52. — Бібліогр.: 12 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті визначено суттєві класифікаційні ознаки оцінювання якості вищої освіти, удосконалено їх перелік і зміст. Здійснено класифікацію підходів до оцінювання якості вищої освіти за цими ознаками. Наведено деякі показники якості освіти, виявлено користувачів результатів оцінювання та запропоновано алгоритм оцінювання якості освіти.