Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
Розкрито сутність маркетингової діяльності вищих навчальних закладів, обґрунтовано розширений маркетинговий комплекс й сукупність суб’єктів та об’єктів маркетингової діяльності вищих навчальних закладів....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | Хаминіч, С.Ю., Пирог, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
2012
|
Назва видання: | Проблеми науки |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51059 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / С.Ю. Хаминіч, О.В. Пирог // Проблеми науки. — 2012. — № 7. — С. 39-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Бізнес у сфері побутового обслуговування як вид господарювання в сучасних умовах економіки України
за авторством: Моргулець, О.Б., та інші
Опубліковано: (2012) -
Соціальний капітал української науки очима студентства
за авторством: Ящишина, І.В., та інші
Опубліковано: (2012) -
Аналіз тенденцій розвитку внутрішнього ринку високотехнологічних товарів України
за авторством: Сидоренко, Д.О.
Опубліковано: (2012) -
Методика оцінки рівня фінансової безпеки сектору державних фінансів України
за авторством: Шемаєва, Л.Г., та інші
Опубліковано: (2012) -
Монополізм в економіці як гальмо на шляху реалізації потенціалу суспільного розвитку України
за авторством: Пискун, М.В.
Опубліковано: (2012)