Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises

Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації конта...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автори: Voronkova, A.E., Yatsentyuk, S.V.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2013
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-51239
record_format dspace
spelling irk-123456789-512392013-11-21T03:07:58Z Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises Voronkova, A.E. Yatsentyuk, S.V. Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації контакторів промислового підприємства. Ключові слова: бренд, промислові підприємства, зацікавлені сторони, контактор, клієнт, модель. Рассматриваются теоретические аспекты понимания сущности бренда предприятия в исторической перспективе и определены этапы развития теории бренда. Авторами предлагается объяснение сущности бренда на основе анализа интересов основных заинтересованных сторон предприятия. Разработана логическая модель категоризации контакторов промышленного предприятия. Ключевые слова: бренд, промышленные предприятия, заинтересованные стороны, контактор, клиент, модель. The theoretical aspects of understanding the essence of the brand of enterprise in historical perspective are considered, and the stages of the brand theory development are defined. The authors’ explanation of the essence of brand based on the analysis of interests of major stakeholders of an enterprise is proposed. The logical model of categorization of industrial enterprise contactors is developed. Keywords: brand, industrial enterprise, stakeholders, contactor, customer, model. 2013 Article Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239 658.8 en Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language English
topic Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості
Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості
spellingShingle Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості
Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості
Voronkova, A.E.
Yatsentyuk, S.V.
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
Економіка промисловості
description Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації контакторів промислового підприємства. Ключові слова: бренд, промислові підприємства, зацікавлені сторони, контактор, клієнт, модель.
format Article
author Voronkova, A.E.
Yatsentyuk, S.V.
author_facet Voronkova, A.E.
Yatsentyuk, S.V.
author_sort Voronkova, A.E.
title Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
title_short Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
title_full Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
title_fullStr Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
title_full_unstemmed Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
title_sort theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2013
topic_facet Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239
citation_txt Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг.
series Економіка промисловості
work_keys_str_mv AT voronkovaae theoreticalapproachestoessenceofbrandforproductsofindustrialenterprises
AT yatsentyuksv theoreticalapproachestoessenceofbrandforproductsofindustrialenterprises
first_indexed 2023-10-18T18:16:05Z
last_indexed 2023-10-18T18:16:05Z
_version_ 1796143753856024576