Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації конта...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-51239 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-512392013-11-21T03:07:58Z Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises Voronkova, A.E. Yatsentyuk, S.V. Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації контакторів промислового підприємства. Ключові слова: бренд, промислові підприємства, зацікавлені сторони, контактор, клієнт, модель. Рассматриваются теоретические аспекты понимания сущности бренда предприятия в исторической перспективе и определены этапы развития теории бренда. Авторами предлагается объяснение сущности бренда на основе анализа интересов основных заинтересованных сторон предприятия. Разработана логическая модель категоризации контакторов промышленного предприятия. Ключевые слова: бренд, промышленные предприятия, заинтересованные стороны, контактор, клиент, модель. The theoretical aspects of understanding the essence of the brand of enterprise in historical perspective are considered, and the stages of the brand theory development are defined. The authors’ explanation of the essence of brand based on the analysis of interests of major stakeholders of an enterprise is proposed. The logical model of categorization of industrial enterprise contactors is developed. Keywords: brand, industrial enterprise, stakeholders, contactor, customer, model. 2013 Article Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239 658.8 en Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
English |
topic |
Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості |
spellingShingle |
Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості Voronkova, A.E. Yatsentyuk, S.V. Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises Економіка промисловості |
description |
Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації контакторів промислового підприємства.
Ключові слова: бренд, промислові підприємства, зацікавлені сторони, контактор, клієнт, модель. |
format |
Article |
author |
Voronkova, A.E. Yatsentyuk, S.V. |
author_facet |
Voronkova, A.E. Yatsentyuk, S.V. |
author_sort |
Voronkova, A.E. |
title |
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises |
title_short |
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises |
title_full |
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises |
title_fullStr |
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises |
title_full_unstemmed |
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises |
title_sort |
theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Макроекономічні та регіональні проблеми розвитку промисловості |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239 |
citation_txt |
Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг. |
series |
Економіка промисловості |
work_keys_str_mv |
AT voronkovaae theoreticalapproachestoessenceofbrandforproductsofindustrialenterprises AT yatsentyuksv theoreticalapproachestoessenceofbrandforproductsofindustrialenterprises |
first_indexed |
2023-10-18T18:16:05Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:16:05Z |
_version_ |
1796143753856024576 |