Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises
Розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності бренду підприємства в історичній перспективі і визначено етапи розвитку теорії бренду. Авторами пропонується пояснення сутності бренду на основі аналізу інтересів основних зацікавлених сторін підприємства. Розроблено логічну модель категоризації конта...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | Voronkova, A.E., Yatsentyuk, S.V. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2013
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51239 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Theoretical approaches to essence of brand for products of industrial enterprises / A.E. Voronkova, S.V. Yatsentyuk // Економіка пром-сті. — 2013. — № 1-2 (61-62). — С. 147-155. — Бібліогр.: 21 назв. — анг. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Attaining sustainability of industrial production based on environment focused innovations
за авторством: Bryzhan, I.A., та інші
Опубліковано: (2014) -
Institutional conditions of the economic mechanism formation of industry development
за авторством: Shemiakina, N.V., та інші
Опубліковано: (2013) -
Factors of the industrial regions’ development: opportunities for modernization on an innovative basis
за авторством: Soldak, M.O., та інші
Опубліковано: (2018) -
Artificial intelligence as a core of the new industrial revolution: prospects and limitations
за авторством: Vyshnevskyi, O.S., та інші
Опубліковано: (2024) -
Modelling an impact of enterprises’ investment activity on the level of a region’s sustainable development using fuzzy logic apparatus
за авторством: Korytko, T.Y., та інші
Опубліковано: (2021)