Рецензія на монографію «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація»

Рецензія на монографію: Д. В. Райко «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація». – Х. : ВД «ІНЖЕК», 2008. – 632 с.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Заруба, В.Я.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/5145
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Рецензія на монографію «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація» / В.Я. Заруба // Економіка та право. — 2009. — № 1. — С. 151-152. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Рецензія на монографію: Д. В. Райко «Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація». – Х. : ВД «ІНЖЕК», 2008. – 632 с.