Е-освіта: реальність і дієвість

Висвітлено роль знань та освіти в суспільстві, що засноване на знаннях, з точки зору їхнього накопичення, здатності до засвоєння та використання. Розкрито об'єктивну потребу високоякісної та безперервної освіти в рамках Е-освіти з застосуванням перспективних інформаційно-комунікаційних технолог...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Гриценко, В.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2007
Назва видання:Науково-технічна інформація
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51577
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Е-освіта: реальність і дієвість / В.І. Гриценко // Науково-технічна інформація. — 2007. — № 1. — С. 44-47. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-51577
record_format dspace
spelling irk-123456789-515772013-12-04T03:11:32Z Е-освіта: реальність і дієвість Гриценко, В.І. Інформаційні ресурси і технології Висвітлено роль знань та освіти в суспільстві, що засноване на знаннях, з точки зору їхнього накопичення, здатності до засвоєння та використання. Розкрито об'єктивну потребу високоякісної та безперервної освіти в рамках Е-освіти з застосуванням перспективних інформаційно-комунікаційних технологій. В основі технології синтезу такої системи закладено триєдність понять: особистість, освітні процеси (програми), організаційна структура освіти. Е-освіту розглянуто в ракурсі єдиного науково-освітнього простору. Наведено деякі постулати розвитку науково-освітнього простору. Виокремлено першочергові завдання Е-освіти. 2007 Article Е-освіта: реальність і дієвість / В.І. Гриценко // Науково-технічна інформація. — 2007. — № 1. — С. 44-47. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. XXXX-0089 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51577 uk Науково-технічна інформація Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Інформаційні ресурси і технології
Інформаційні ресурси і технології
spellingShingle Інформаційні ресурси і технології
Інформаційні ресурси і технології
Гриценко, В.І.
Е-освіта: реальність і дієвість
Науково-технічна інформація
description Висвітлено роль знань та освіти в суспільстві, що засноване на знаннях, з точки зору їхнього накопичення, здатності до засвоєння та використання. Розкрито об'єктивну потребу високоякісної та безперервної освіти в рамках Е-освіти з застосуванням перспективних інформаційно-комунікаційних технологій. В основі технології синтезу такої системи закладено триєдність понять: особистість, освітні процеси (програми), організаційна структура освіти. Е-освіту розглянуто в ракурсі єдиного науково-освітнього простору. Наведено деякі постулати розвитку науково-освітнього простору. Виокремлено першочергові завдання Е-освіти.
format Article
author Гриценко, В.І.
author_facet Гриценко, В.І.
author_sort Гриценко, В.І.
title Е-освіта: реальність і дієвість
title_short Е-освіта: реальність і дієвість
title_full Е-освіта: реальність і дієвість
title_fullStr Е-освіта: реальність і дієвість
title_full_unstemmed Е-освіта: реальність і дієвість
title_sort е-освіта: реальність і дієвість
publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
publishDate 2007
topic_facet Інформаційні ресурси і технології
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51577
citation_txt Е-освіта: реальність і дієвість / В.І. Гриценко // Науково-технічна інформація. — 2007. — № 1. — С. 44-47. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Науково-технічна інформація
work_keys_str_mv AT gricenkoví eosvítarealʹnístʹídíêvístʹ
first_indexed 2023-10-18T18:16:40Z
last_indexed 2023-10-18T18:16:40Z
_version_ 1796143779467493376